SEMINGGU BERLALU...

ALHAMDULILAH...dah seminggu abah brada kat hospital ampang..keadaan smakin beransur sihat..abah disah kan ad sakit lukimea ALL.. nama pnjang dyeak x reti nk sebut..doktr kate abah brade di tahap agresif.. ya allah..luluh aty ak dgr penjelasan dktr.. ak bkn org y kuat nk hadapi smua nie.. abah terpkse wat kimotraphy..sebab dah x ada jalan lain lg dah nk sembuhkan abah.. jumaat lepas..abah dah wat 2 kimo..n masih x ada kesan2 dr kimo tue.. jumaat dpan abah kene wat kimo lg..drg kate effect kimo nie akan nmpak mase dh abis wat smua kimo.. aku x sanggup nk tungu ary tersebut..sebab pd mase tue..abah akn deman, muntah2, cirit birit. ulser, n kdg2 muntah darah.. dktr dah nasihatkan ak supaya ak ready nk hadapi hari tue nati.. aku gmbira tgk keadaan abah ak skang.. ak tahu abah sgt2 perlukan ak skang.. sama seperti ak perlukan dann skang.. kat sini ak tumpang duk umah farhana..kawan aku kat ump.. ya allah... family dye sgt baik.. ak trase terhutang budi n rase sgt2 menyusahkan family dye..family dye x putus2 bg smangat pd ak.. smangat ni y aku perlukan dr dann..emm..msuk ary ni dah 4 ary dye x call or msj ak..hmm..ntahla..smalam famoly ak dtg..happy sgt2..jap ek..ak tunjuk gmbar kitorg smalam...


nie ank buah aku..mia erina..comel...


nie abha skepas seminggu kat sana..


mak n abah..









p/s hope abah cepat sembuh...n i miss u pak cik..

0 comments:

Post a Comment