Happy birthday Baby

hai.. salam..rasenyer dah lame aku x menaip..n aku seolah2 lupe y aku ad blog rupenyer..hahahha.. emm..sbenarnyer blog nie dah berusia setahun..sbb blog nie adiah dr seorg pak cik kpd aku semperna birthday aku.. happy birthday baby y stahun.. sorry sebb lupe akn kewujudan mu..hahaha.. x ad ape2perubahan pd aku..just aku hilang kwn baik aku..ats kesalahan y same2 lakukan..emm.. aku x nk crite ape2 pasal tue..silent is the better way drpd duk ckp bnda yakan wat kite lg bergaduh ye dak??emm..umur aku dah meningkat lg setahun..happy birthday siti y ke 21..kau dah tua ok..so jgn nak perasan mude blake..so ubah skit sikap tue..andai sbelum nie ko ibarat tin kosong, try isi tin tue dgn ilmu2 y berfaedah skit..or sbelum nie ko hanye duit syiling y bising walaupown nilainyer x la besar sgt try utk jd duit kertas y mane besar nilainyer tp senyap je.. that's mean kau kene berubah..try to be more humble tp bkn gedik or tunjuk baik..faham..hmm..x byk y aku nk crite..sbb aku pown ngah ngantuk2 nie..next time aku tulis lg ek.. tata..

p/s hormat org lain dulu baru la org lain akn hormat kite..jgn mengharap org nk hormat kalau tp sikap kite mcm @#$&*~^ faham2 sendiri..

0 comments:

Post a Comment